پیام معنادار شکیرا به جرارد پیکه+عکس

کدخبر: ۵۴۴۵۴۶
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، در تصویری که از خودش در کنار فرزندان او و پیکه منتشر کرد نشان داد که مشغول جشن گرفتن کریسمس با آنها در شهر دوبی است.
پیام معنادار شکیرا به جرارد پیکه+عکس

بع گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، در پایان سال میلادی 2022 شکیرا در یک پیام اینستاگرامی از این سال به عنوان تاریک‌ترین سال دوران زندگی‌اش یاد کرد؛ اشاره او بدون شک به جدایی او و جرارد پیکه است که در این سال اتفاق افتاد.

1785262

اما پست اینستاگرامی شکیرا از جهت دیگری هم خبرساز شده است. این خواننده کلمبیایی در تصویری که از خودش در کنار فرزندان او و پیکه منتشر کرد نشان داد که مشغول جشن گرفتن کریسمس با آنها در شهر دوبی است. گفته می‌شود شکیرا می‌خواهد نشان بدهد که حضانت فرزندان را به دست آورده است.

1785263

در تصویر منتشر شده از طرف شکیرا او در کنار دو فرزندش با جرارد پیکه، میلان 9 ساله و ساشای 7 ساله دیده می‌شود که یک باز شکاری را روی دستهای خود دارد. این اولین بار است که میلان و ساشا جشن کریسمس را دور از پدرشان سپری می‌کنند که این روزها در شهر بارسلون حضور دارد.

البته رسانه‌های کاتالان می‌گویند بین شکیرا و پیکه توافق شده که فرزندان آنها کریسمس را کنار مادرشان باشند و برای جشن سال نو به پیکه ملحق شوند.

1785264

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید