ترامپ به ایوانکا و جارد کوشنر: در کمپین انتخاباتی‌ام شرکت نکنید

کدخبر: ۵۴۴۸۷۳
پس از حدس و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه دختر و داماد دونالد ترامپ از این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا دوری می‌کنند، ترامپ گفت که از ایوانکا و جارد کوشنر خواسته تا در کارزار انتخاباتی‌اش برای ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ شرکت نکنند.
ترامپ به ایوانکا و جارد کوشنر: در کمپین انتخاباتی‌ام شرکت نکنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز دوشنبه در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان "تروث سوشال" نوشت: برخلاف اخبار غلطی که مخابره می‌شود، من هرگز از دخترم ایوانکا و دامادم جارد کوشنر نخواسته‌ام که در کارزار انتخاباتی من در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ شرکت کنند.

وی افزود: درواقع خودم به ویژه از آن‌ها خواستم تا چنین کاری نکنند، زیرا در صورت انجام چنین کاری علاوه‌بر دریافت اخبار غلط و فاسد باید با افراد "پست، بدجنس و وحشتناک" در دنیای سیاست سر و کله بزنند.

ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر جزو مشاوران نزدیک دونالد ترامپ در زمان ریاستش بودند و هر دو آن‌ها در کارزارهای انتخاباتی سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا شرکت کرده بودند.

اما از زمانی که دونالد ترامپ انتخابات ۲۰۲۰ را از دست داد و شورش علیه کنگره در ششم ژانویه رخ داد، ایوانکا و جارد کوشنر هر دو از اقدامات سیاسی این رئیس‌جمهور سابق کناره‌گیری کرده‌اند. آن‌ها همچنین توجهی به ادعاهای بی‌اساس ترامپ مبنی بر "تقلب در انتخابات" نکردند.

ایوانکا در کارزار ۲۰۲۴ ترامپ در ماه نوامبر شرکت نکرد و سپس به رسانه‌ها گفت که "جاه‌طلبی‌های سیاسی" ندارد.

وی در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز دیجیتال گفت: من پدرم را خیلی دوست دارم و این بار می‌خواهم فرزندان کوچک و زندگی شخصی که آن را به عنوان یک خانواده شکل می‌دهیم، در اولویت قرار دهم. هیچ برنامه‌ای ندارم که وارد سیاست شوم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید