فوری/ تعطیلی سه روزه ادارات و مدارس این استان

کدخبر: ۵۴۷۵۰۹
تمام ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان را از فردا تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.
فوری/ تعطیلی سه روزه ادارات و مدارس این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حاجی حاجی گلدی‌کر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان اظهارداشت: در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمام ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت 3 روز در فاصله روز های 20 تا 22 دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: به علت برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود و در عین حال بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، همه مدارس به استثنای دانش ‎آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری هستند.

وی افزود: رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید