پیش‌بینی وضعیت هوای تهران تا پایان هفته / سرما و یخبندان در شهرهای استان

کدخبر: ۵۴۷۵۶۲
اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی پایتخت با استناد به نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی، وضعیت هوای این تهران را تا پایان هفته پیش‌بینی کرد.
پیش‌بینی وضعیت هوای تهران تا پایان هفته / سرما و یخبندان در شهرهای استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، وضعیت جوی تهران از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به استان و طی روز سه شنبه (فردا) افزایش ابر، بارش‌ برف و باران همراه با وزش باد و کاهش محسوس دما دور از انتظار نخواهد بود.

مدارس این استان، سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شد

همچنین با نفوذ زبانه‌های پرفشار به استان از روز سه شنبه(فردا) تا اواخر هفته، روند کاهشی محسوس دما، به ویژه در ارتفاعات ادامه خواهد داشت و یخبندان، مه گرفتگی و لغزندگی سطح جاده ها پیش بینی می‌شود. به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.

بر این اساس، آسمان تهران فردا ۲۰ دی، در ساعات روز، ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران و برف و گاهی وزش باد و در شب، نیمه ابری تا ابری در برخی ساعت‌ها بارش باران و برف و کاهی وزش باد خواهد بود.

دمای هوا فردا سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، در تهران بین ۸  تا صفر درجه، آبعلی بین منفی ۳ تا منفی ۹ درجه، اسلامشهر و بهارستان بین ۹ تا منفی یک درجه، پاکدشت بین ۸ تا منفی یک درجه، پردیس بین ۴ تا منفی ۴ درجه، پیشوا بین ۸ تا منفی یک درجه، دماوند بین ۳ تا منفی۷ درجه، رباط کریم بین ۸ تا صفر درجه، ری بین ۸ تا منفی یک درجه، شمیرانات بین ۷ تا منفی ۳ درجه، شهریار بین ۷ تا منفی یک درجه، فیروزکوه بین ۳ تا منفی ۱۰ درجه، قدس بین ۸ تا منفی یک درجه، لواسان بین ۲ تا منفی ۴ درجه، ملارد بین ۸ تا صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید