زمان امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان تغییر کرد

کدخبر: ۵۴۷۵۸۹
اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، برگزاری امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان به زمانی دیگر موکول شد.
زمان امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان تغییر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که امتحانات نهایی دانش آموزان استان در مهلت مقرر برگزار می شود، گفت: امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان به تعویق افتاد.

مدارس چند شهرستان خراسان رضوی تعطیل شد

سیدرضا نظری اظهارکرد: با توجه به مصوبه استانداری گلستان مبنی بر تعطیلی مدارس به مدت سه روز، آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: امتحانات نهایی پایه نهم بزرگسالان و پایه دوازدهم در رأس ساعت مقرر برگزار شده و به دانش آموزان توصیه می‌شود که نیم ساعت زودتر در جلسه امتحان حاضر شوند.

وی بیان کرد: امتحانات دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم که طی این سه روز مقرر بود برگزار شود، به بعد از پایان امتحانات این ترم واگذار شد.

گفتنی است در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل هستند.

لغو امتحانات پنجشنبه در مدارس / آزمون دانشگاه‌ها برقرار است

بر اساس اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، به دلیل برودت هوا و با هدف تأمین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود و در عین حال بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته حاجی گلدی کر همه مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیرحضوری خواهند بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    کارگزاری مفید