تعطیلی مدارس اردبیل/ کارمندان دورکاری شدند

کدخبر: ۵۴۷۷۴۹
مدارس در روزچهار شنبه 21 دی ماه 1401 به علت بارش برف و برودت هوا، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل غیرحضوری شد.
تعطیلی مدارس اردبیل/ کارمندان دورکاری شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، کاظم دبیر از دورکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان در روز چهارشنبه، 21 دی به‌منظور مدیریت مصرف گاز و انرژی و توزیع پایدار آن به تمام نقاط استان اردبیل خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: با موافقت استاندار اردبیل و در راستای اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از افت فشار و ضرورت مدیریت مصرف گاز و انرژی و توزیع پایدار آن به تمام نقاط استان اردبیل، روز چهارشنبه، 21 دی، همه دستگاه‌های اجرایی از طریق دورکاری ارائه‌ خدمت خواهند کرد.

ادارات و مدارس این استان روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه تعطیل شد

وی تصریح کرد: همچنین بانک‌های استان اردبیل نیز با 2 ساعت تأخیر و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسانی نیز طبق روال پیشین نسبت به فعالیت خود اقدام خواهند کرد.

فعالیت تمام دوره‌های تحصیلی اردبیل غیرحضوری شد

برحسب اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روزچهار شنبه 21 دی ماه 1401 به علت بارش برف و برودت هوا، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام و کلیه امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول خواهد شد.ضمنا امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته های نظری بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید