اصفهان ۲۱ و ۲۲ دی تعطیل شد

کدخبر: ۵۴۷۸۰۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد.
اصفهان ۲۱ و ۲۲ دی تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر منصور شیشه فروش اظهار داشت: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما در روزهای آینده هفته اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند نمود.

شیشه فروش بیان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف گردیدند نسبت به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین نظارت‌های دوره‌ای و مستمر توسط بازرسان ادارات گاز و برق استان جهت الزام رعایت موارد فوق به عمل خواهد آمد.

هشدار سطح نارنجی هواشناسی اصفهان نسبت به نفوذ توده هوای سرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین نسبت به ورود توده هوای سرد و کاهش محسوس دما هشدار سطح نارنجی صادر کرد. هشدار سطح نارنجی زمانی صادر می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی رنگ جهت آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

در اطلاعیه هواشناسی استان اصفهان آمده است از فردا چهارشنبه تا اوایل روز شنبه ۲۴ دی ماه با نفوذ توده هوای سرد به استان، دما در اکثر مناطق به ویژه نیمه شمالی و شرقی استان افت محسوس بین هشت تا ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد داشت که در این شرایط احتمال یخبندان معابر عمومی و جاده‌ها و یخ زدگی لوله‌ها و مخازن آب وجود دارد.

هواشناسی استان در این اطلاعیه برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی بر لزوم کنترل دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و پیشگیری از یخ‌زدگی لوله‌ها و مخازن آبی توصیه و تاکید کرده که مدیریت مصرف حامل‌های انرژی طی این مدت ضروری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید