ادارات سمنان هم فردا دورکار شد

کدخبر: ۵۴۸۶۰۲
تمامی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استان سمنان فردا (یکشنبه) به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.
ادارات سمنان هم فردا دورکار شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد حمیدی روز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی، تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی و اصلی) به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی روز یکشنبه ۲۵ دی به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی، فعالیت مراکز آموزشی (مدارس) در روز یکشنبه (۲۵ دی) به صورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر پایه برنامه قبلی به قوت خود باقی است و در زمان‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

مدارس این استان فردا تعطیل شد/ ادارات دورکار شدند

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: بر پایه درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، فعالیت آن دسته از مدارس شهری و روستایی استان که تاسیسات گرم کننده آنها غیر از گازی طبیعی است، به صورت حضوری و همانند سابق است.

شکنجه وحشیانه یک جوان ۲۵ساله در تهرانپارس/ گفتند مثل جوجه به سیخت می کشیم!+ عکس

وی افزود: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاههای استان سمنان به صورت دورکار و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده رییسان دانشگاه‌های استان است.

حمیدی با بیان اینکه ساعت کار شعب بانک‌های منتخب استان (مرکزی و اصلی) از ساعت ۹ تا ۱۳ است، از قشرهای مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و به ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره‌مندی تمامی هم‌میهنان را از نعمت گاز فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی) به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی امروز (شنبه) و روز پنجشنبه (۲۲ دی) تعطیل بود.

بیشتر بخوانید:
موج سرما در استان سمنان و توصیه‌هایی که باید جدی گرفته شود

هواشناسی استان سمنان برای روزهای پایانی هفته جاری هشدار نارنجی همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرده بود و احتمال یخبندان جاده‌ها و آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.

دمای هوا نیز تا از امروز تا پایان هفته ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید