شوک سرما به قیمت گوجه، خیار و بادمجان

کدخبر: ۵۴۸۹۶۱
سبزیجات بسته‌بندی در چند روز اخیر ۱۰۰۰ تومان افزایش داشته و از بسته‌ای ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومان به ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ تومان رسیده و میزان آن در بازار کم شده است.
شوک سرما به قیمت گوجه، خیار و بادمجان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه و تره‌بار مشهد گفت: گوجه‌فرنگی، خیار، بادمجان، کرفس، هویج و شلغم به دلیل افزایش کرایه حمل به مشهد به دلیل سرما و شرایط راه‌ها ارسال نمی‌شوند، در نتیجه قیمت این اجناس حدود ۲۰ درصد گران شده است.

حمید آزادی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: کالاهایی مانند گوجه‌فرنگی، خیار، بادمجان، کرفس، هویج و شلغم که از دزفول و جنوب به مشهد ارسال می‌شوند، به دلیل سرما و شرایط راه‌ها  افزایش کرایه حمل داشته و بنابراین ارسال نمی‌شوند، در نتیجه قیمت این اجناس حدود ۲۰ درصد گران شده است.

وی افزود: سبزیجات بسته‌بندی نیز در چند روز اخیر ۱۰۰۰ تومان افزایش داشته و از بسته‌ای ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومان به ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ تومان رسیده و میزان آن در بازار کم شده است.

آزادی بیان کرد: قیمت میوه افزایشی نداشته اما به دلیل سرما مراجعه مردم کم شده و تنها بین ساعات ۱۱ تا ۱۷ برای خرید مراجعه می‌کنند.

رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه و تره‌بار مشهد گفت: به دلیل عدم انتقال بار به مشهد به دلیل یخ‌زدگی، ما با کمبود بار نیز روبه‌رو هستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید