پلمب انبار میلیاردی کالای قاچاق در البرز

کدخبر: ۵۴۹۱۲۴
اقتصادنیوز: یک انباردپو کالای قاچاق در شهرستان اشتهارد استان البرز توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پلمب شده و مقادیر زیادی قطعات برقی و مواد اولیه قاچاق کشف شد.
پلمب انبار میلیاردی کالای قاچاق در البرز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از پلیس البرز، فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد در این استان ، یک انباردپو کالای قاچاق در این شهرستان پلمب شده و مقادیر زیادی قطعات برقی و مواد اولیه قاچاق کشف شد.

نامه انتقادی مدیرعامل سابق استقلال به رییس صداو سیما

سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد : درپی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی کالای قاچاق در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل چهار هزار کارتن قطعات برقی و چهار هزار و ۴۰۰ کیسه مواد اولیه پلیمری قاچاق را کشف کردند.
سردار محمدیان اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد که کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.


دستگیری هکر ۲۶ ساله در کرج

پلمب انبار میلیاردی کالای قاچاق در البرز 


رییس پلیس فتا البرز از دستگیری یک هکر ۲۶ ساله در شهرستان کرج در این استان خبر داد و گفت: این شخص با راه اندازی یک سایت غیر مجاز اقدام به فروش دیتابیس یکی از اپراتورهای تلفن همراه به صورت غیرمجاز می کرد.

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات فنی از فعالیت یک هکر در زمینه فروش غیرمجاز دیتابیس یکی از اپراتورهای تلفن همراه مطلع و و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در ادامه پس از انجام اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این هکر ۲۶ ساله شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در منطقه رجایی شهر کرج دستگیر شد.
جلیلیان با اشاره به مسدود شدن سایت غیرمجاز این هکر، اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به راه اندازی سایت و فروش غیرمجاز دیتابیس یکی از اپراتورهای تلفن همراه اقرار کرد.
وی خاطرنشان‌کرد: متهم با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید