نحوه فعالیت مدارس استان البرز در اول بهمن اعلام شد

کدخبر: ۵۴۹۹۵۷
اقتصادنیوز: به رغم تداوم کاهش کیفیت هوا به منظور جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان مقرر شد، مدارس البرز در روز اول بهمن به‌صورت حضوری فعالیت کنند.
نحوه فعالیت مدارس استان البرز در اول بهمن اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری البرز، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز فردا شنبه اول بهمن حضوری است.

مدارس تهران فردا غیرحضوری شد

احمد افضلی با بیان اینکه کیفیت هوای البرز همچنان وضعیت مناسبی ندارد، اظهار داشت: به رغم تداوم کاهش کیفیت هوا به منظور جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان مقرر شد ضمن دایر شدن مدارس، از حضور دانش آموزان در فضای باز پرهیز و از باز کردن پنجره کلاس ها خودداری شود.

وی افزود: رعایت مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف از جمله نکات مهمی است که امیدواریم از سوی کارکنان و شهروندان البرزی مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

مدارس و دانشگاههای البرز طی یک هفته اخیر به دلیل برودت و آلودگی غیرحضوری بود.

تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جو پایدار در منطقه البرز مرکزی است که با توجه به تداوم الگوی وارونگی دمایی تا دوشنبه، امکان افزایش شاخص آلودگی هوا تا حد ناسالم به ویژه برای مناطق پر تردد و صنعتی استان وجود دارد.

مدارس 6 شهرستان اصفهان غیرحضوری شد / ادارات دورکار شدند

بر اساس گزارش منتشره روز جمعه هواشناسی  البرز در صورت مدیریت نشدن منابع آلایندگی هوا ، میزان غلظت آلودگی افزایش خواهد یافت .

 مدیریت میزان تولید کانون های انتشار آلاینده ثابت و متحرک از جمله کاهش تردد خودروها و منابع آلاینده صنعتی از مهمترین توصیه ها در استان البرز است .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید