پوتین: اوکراین با اخبار جعلی نمی تواند روس‌ها را فریب دهد

کدخبر: ۵۵۰۹۸۴
پوتین تاکید کرد: آمریکا راکت‌های سامانه‌های پاتریوت تولید می‌کند. ما هم بیش از سه برابر آن ها راکت‌ تولید می کنیم.
پوتین: اوکراین با اخبار جعلی نمی تواند روس‌ها را فریب دهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که انتشار اخبار جعلی درباره عملیات نظامی این کشور در اوکراین نمی‌تواند روس ها را فریب دهد.

به گزارش اسپوتنیک، پوتین سه‌شنبه در دیدار با «ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار منطقه بلگورود در غرب روسیه تاکید کرد: نمی‌توان مردم ما را براحتی فریب داد.

رئیس جمهوری روسیه گفت که مردم این منطقه هدف کارزارها اخبار و اطلاعات نادرست بوده‌اند و با اخبار جعلی ناآشنا نیستند.

منطقه بلگورود در مرز اوکراین چندین بار هدف حملات اوکراینی‌ها قرار گرفته است.

پوتین در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: آمریکا راکت‌های سامانه‌های پاتریوت تولید می‌کند. ما هم بیش از سه برابر آن ها راکت‌ تولید می کنیم.

رئیس جمهوری روسیه افزود که تولید راکت‌های سامانه‌های دفاع هوایی در کشورش «قابل مقایسه با تولید تمام دنیاست.»

پوتین با بیان اینکه سامانه دفاع هوایی روسیه «درست عمل می‌کند» افزود: عملکرد رزمی ما ثابت کرده است که سامانه دفاع هوایی روسیه یکی از بهترین‌ها در دنیاست.

پوتین ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) با اشاره به درخواست جمهوری‌های دونباس برای کمک به آنها برای رهایی از ظلم و ستم رژیم کی‌یف، فرمان آغاز عملیات نظامی در اوکراین را صادر کرد.

با آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، آمریکا و کشورهای اروپایی برای توقف پیشروی ارتش روسیه، ضمن اعمال تحریم‌های شدید و پیاپی علیه مسکو، انواع تسلیحات نظامی در اختیار ارتش اوکراین قرار دادند که به گفته کارشناسان این مسئله یکی از عوامل طولانی‌شدن جنگ در اوکراین است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید