مدیریت بحران تهران هشدار صادر کرد

کدخبر: ۵۵۲۵۰۸
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال یخبندان شبانه و سقوط بهمن در ارتفاعات شمالی و کوهستانی استان تهران هشدار داد.
مدیریت بحران تهران هشدار صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا حامد یزدی مهر، با اشاره به صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی گفت:‌ برابر پیش‌بینی انجام شده از سوی سازمان هواشناسی از فردا چهارشنبه شب تا شنبه با کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دمای هوا مواجه خواهیم بود و از این رو مدیریت بحران استان تمهیدات لازم را اتخاذ و توصیه‌های لازم را در این خصوص به دستگاه‌های امدادی و خدماتی ارائه کرده است.

یزدی مهر با بیان اینکه یخبندان شبانه به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان تهران برای چهارشنبه و پنجشنبه پیش‌بینی شده است گفت:  لازم است که شهروندان در این ایام از  تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل لغزندگی این مسیرها پرهیز کنند.

 مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پیش‌بینی وزش باد شدید، کولاک برف در ارتفاعات در مدت زمان پیش بینی شده اشاره کرد و گفت:‌ احتمال سقوط بهمن در مناطق مستعد وجود دارد لذا توصیه اکید مدیریت بحران به مردم اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی حتی برای کوهنوردان و تیم‌های حرفه‌ای است.

وی افزود:‌ از کشاورزان و باغداران و گلخانه داران نیز می‌خواهیم نسبت به محافظت از محصولات و کنترل استحکام تأسیسات کشاورزی اهتمام داشته باشند.

یزدی مهر اضافه کرد:‌ همچنین با توجه به وزش باد شدید احتمال ریزش سازه‌های موقت وجود دارد لذا از همه شهروندان می‌خواهیم از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده، بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و گفت: اداره کل مدیریت بحران استان تهران به تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی هشدارها و توصیه‌های لازم را ارائه کرده تا تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید