گاف بزرگ علی کریمی با انتشار تصویر یک پسربچه!

کدخبر: ۵۵۲۶۲۰
علی کریمی در جدیدترین استوری خود، تصویری از یک مدرسه خیابانی در دهلی‌نو را به ایران نسبت داد. در این تصویر تعدادی کودک زیر پلی در خیابان نشسته‌اند و تخته‌ای مقابل آنهاست که کودکی در حال نوشتن روی آن است..
گاف بزرگ علی کریمی با انتشار تصویر یک پسربچه!

به گزارش اقتصادنیوز ، روزنامه جوان نوشت: علی کریمی در اینستاگرام خود، تصویری از یک مدرسه خیابانی در دهلی‌نو را به ایران نسبت داد. در این تصویر تعدادی کودک زیر پلی در خیابان نشسته‌اند و تخته‌ای مقابل آنهاست که کودکی در حال نوشتن روی آن است. کریمی روی این عکس نوشته: «بهروز عظیمی پسری که زیر پل به کودکان یتیم خواندن و نوشتن یاد می‌دهد. این عکس باید کل فضای مجازی را پر کند.» جالب آنکه اسم بچه را هم مثلاً نوشته‌اند که باور آن از سوی مخاطب ساده‌تر شود و با فتوشاپ جمله‌ای فارسی روی ستون پل اضافه کرده‌اند.

استوری علی کریمی درباره مدرسه خیابانی

در واقعیت، اما ۱۱ بهمن سال ۹۱ خبری همراه با چند تصویر در رسانه‌ها منتشر شد که در بخشی از آن می‌خوانیم: «راجیش کومار شارما ۴۰ ساله و اهل دهلی نو است که به تازگی راهی برای آمورش به بچه‌های زاغه‌نشین پیدا کرده است و آن‌ها را زیر یک پل مترو و در فضای باز درس می‌دهد. او که در گذشته معلم بوده است این روزها در یک مغازه کار می‌کند، ولی روزانه ۲ ساعت مغازه را به کس دیگری می‌سپارد تا کلاس‌های درس را زیر پل مترو دهلی نو برگزار کند. او نه تنها این کلاس‌ها را به صورت رایگان برگزار می‌کند بلکه لوازم‌التحریر بچه‌ها را نیز خودش خریداری می‌کند. بچه‌های ۴ تا ۱۲ ساله همه روزه در کلاس‌های او شرکت می‌کنند.»

طلا محدود شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید