در حاشیه نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی استاد؛

بهروز افخمی: برای ساخت «استاد» سه بار استخاره کردم

کدخبر: ۵۵۲۷۸۰
اقتصادنیوز: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «استاد» با اشاره به اینکه پروانه ساخت فیلم را به من آسان دادند، گفت: فکر می کنم به من اعتماد دارند و اگر دیالوگ خلاف شرع و موقعیت‌های حساس وجود داشته باشد، کاری نمی کنم غیرقابل نمایش باشد.
بهروز افخمی: برای ساخت «استاد» سه بار استخاره کردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بهروز افخمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی استاد اظهار داشت: پروانه ساخت را به من آسان دادند، ظاهرا اعتماد داشتند.

وی افزود: شورای پروانه ساخت دوره قبل گفته بود به هیچ وجه پروانه نمی‌دهیم. در دوره بعد با شرط و شروط و ترس و لرز پروانه را به عماد حسینی دادند و وقتی تهیه کننده عوض و قرار شد من تهیه کننده کار باشم خیلی راحت پروانه ساخت را به نام من کردند.
 

برای خواندن یا نخواندن فیلمنامه سه بار استخاره کردم

افخمی درباره موضوع استخاره برای فیلم هم گفت: یک بار برای این که فیلمنامه را بخوانم یا نخوانم استخاره گرفتم، با قصد اینکه کمدی کار کنم. وقتی به صفحه ۷۰ فیلمنامه رسیدم دیدم به هیچ وجه کمدی نمی‌شود ولی فیلمنامه خوب است. از فیلمنامه خوشم آمده بود.

وی اضافه کرد: می دانستم هر چقدر برای این فیلم استخاره کنم خوب می‌آید و وقتی سه بار استخاره کردم خوب آمد. وقتی سه بار خوب بیاید دیگر استخاره نمی کنم یعنی می ترسم.

افخمی همچنین در باره این اظهاراتش که «می تو نخ نما شده است» گفت: وقتی تعداد زیادی از زنان که برای جلب توجه این کار را می کنند وارد نهضت شدند، دیگر شورش را درآوردند. در واقع این گونه نیست. اگر قرار است در دادگاه قابل طرح باشد قاضی باید موردی رسیدگی کند.

تهیه‌کننده استاد افزود: این که برای همه داشتند حرف درست می کردند و هر کسی می ‌توانست برای هر کسی این کار را کند موضوع را مبتذل کرده بود. در تابستان گذشته موضوع در خارج و ایران مبتذل شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید