بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق زلزله زده خوی/ مردم از این وضعیت عبور خواهند کرد

کدخبر: ۵۵۳۱۶۰
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:به لطف خداوند مردم خوی از این وضعیت عبور خواهند کرد و شرایط بهتر از قبل خواهد شد و آنچه باقی خواهد ماند، کمک‌ها و محبت‌های مردم به یکدیگر است.
بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق زلزله زده خوی/ مردم از این وضعیت عبور خواهند کرد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از صداوسیما، بازدید از مناطق زلزله زده و بررسی روند امداد رسانی  و دیدار با مردم زلزله زده از مهمترین برنامه سفر سردار سلامی به خوی است.

سلامی در بدو ورود به شهرستان خوی گفت: بازدید از مناطق زلزله زده و تقویت کمک هایی که تا امروز شده است و همچنین کمک به برادران عزیز در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و سپاه شهداء آذربایجان غربی از اهداف این سفر است.

وی افزود: تمام امکانات از جمله توان گروه های جهادی را برای کمک بیشتر به مردم  زلزله زده خوی به کار می بندیم تا شرایط آسان تری برای زندگی نسبت به وضعیت فعلی فراهم شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شریط زندگی در خارج از خانه همیشه سخت است و امیدواریم به زودی همه مشکلات  بر طرف شود.

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با مردم خوی دارید گفت: دست مردم خوی را می بوسم و از اینکه در این شرایط سخت شکیبا هستند از آنها تشکر می کنم.

وی همچنین از هموطنانی که به مردم آسیب دیده خوی کمک رسانی می کنند قدردانی کرد و گفت: مردم ایران این خصوصیت را دارند که در عمل به دستورات قرآن کریم در سختی ها و به کمک هم بیایند و در امور خیر سبقت بگیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: به لطف خداوند مردم خوی از این وضعیت عبور خواهند کرد و شرایط بهتر از قبل خواهد شد و آنچه باقی خواهد ماند، کمک‌ها و محبت‌های مردم به یکدیگر است.

سردار سلامی سپس از فرودگاه راهی اردوگاه زلزله زدگان شهرک ولیعصر خوی شد و هم اکنون از این اردوگاه در حال بازدید است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید