حمله تند کیهان به عوامل فیلم «چرا‌ گریه نمیکنی؟»

کدخبر: ۵۵۳۲۸۶
اقتصادنیوز: کیهان در گزارشی به دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «چرا‌ گریه نمیکنی؟» حمله کرد.
حمله تند کیهان به عوامل فیلم «چرا‌ گریه نمیکنی؟»

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب ادعا شده است: بازیگران فیلم «چرا‌ گریه نمیکنی؟» که اتفاقا بازی‌های ضعیفی ارائه کرده و شانسی برای موفقیت نداشتند، روغن ریخته را نذر کرده و اعلام کردند که جشنواره را تحریم کرده‌اند.

البته این به اصطلاح تحریم، فضا را برای بهتر دیده شدن استعدادهای جدید و جوان‌تر فراهم کرده که از جنبه‌های مهم و مثبت چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر است. بنابراین باید گفت‌ ای‌کاش چنین افرادی زودتر از اینها جشنواره را و بلکه سینمای ایران را تحریم می‌کردند تا هم مردم از دیدن آنها فارغ می‌شدند و هم امکان دیده شدن افراد شایسته اما مهجور فراهم می‌شد.

رضا محقق، تهیه‌کننده این فیلم، در نشست پرسش و پاسخ فیلمش که بدون حضور کارگردان و بازیگران آن برگزار شد، گفت: «جامعه ما شفاف است و در همه جای دنیا اختلاف سلیقه وجود دارد. من از همه عوامل «چرا‌ گریه نمی‌کنی» که من را تنها گذاشتند، قدردانی می‌کنم. چراغ سینما را نمی‌توان خاموش کرد. مسائلی مطرح شد و گفتند آقای معتمدی نمی‌دانسته که فیلم در جشنواره فجر ارائه شده، من پیامکی از او دارم که اعلام کرده نسخه‌ای از فیلم را تحویل جشنواره بدهم. نباید وسط بازی کنیم!»
وی در ادامه این نشست اظهار کرد: «کارگردان مطلبی را در صفحه مجازی خود منتشر کرده که تهیه‌کننده، رفاقتی وارد فیلم شده، چه رفاقتی وجود دارد؟ شما از من دستمزد گرفتید. نامه نوشتید به سازمان سینمایی که آقای محقق تهیه‌کننده من باشد، بعد می‌گویند این تهیه‌کننده تازه‌کار است؟ اگر می‌خواهید من را بزنید، به شکل دیگری بزنید. کارگردان پست‌های متفاوتی در صفحه مجازی منتشر کرده، در حالی که مملکت قانون دارد و کارگردان باید به صحبت‌هایش پاسخگو باشد.»
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید