دلخوش به قالیباف: قانون گذاری نکنید/ سران قوا در روش اشتباه کردند

کدخبر: ۵۵۳۳۷۳
نماینده مردم صومعه سرا با بیان آن که متأسفانه سران قوا در روش اشتباه کردند، گفت: شورای سران قوا سخنگویی ندارد که برای مردم توضیح دهد تا دشمنان از فرمایش مقام معظم رهبری سوء استفاده نکنند، رهبری در خصوص فروش اموال مازاد با دقت و ظرافت خاصی مسائل را مطرح کردند.
دلخوش به قالیباف: قانون گذاری نکنید/ سران قوا در روش اشتباه کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز یکشنبه، 16 بهمن ماه، مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی درباره مصوبه مولد سازی سران قرا گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مولدسازی اموال مازاد دستگاه‌ها بسیار گهربار و متین است، مجلس در دوره‌های مختلف این موضوع را تصویب کرده تا دستگاه‌ها، ساختمان‌ها و املاک مازاد خود را به فروش برسانند و بیت‌المال حرام نشود و خرج مردم و کشور شود.

نماینده مردم صومعه سرا با بیان آن که متأسفانه سران قوا در روش اشتباه کردند، گفت: شورای سران قوا سخنگویی ندارد که برای مردم توضیح دهد تا دشمنان از فرمایش مقام معظم رهبری سوء استفاده نکنند، رهبری در خصوص فروش اموال مازاد با دقت و ظرافت خاصی مسائل را مطرح کردند.

دلخوش خطاب به قالیباف ادامه داد: درخواست می‌کنم این موضوع را در سران قوا مطرح کنید تا در جایی که نباید قانون‌گذاری شود، قانون‌گذاری نکنند و ثانیاً اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

قالیباف نیز در پاسخ به تذکر آیین نامه ای نماینده صومعه سرا گفت: اعضا در هیأت اجرایی مصاحبه کرده‌اند و توضیحاتی را در رسانه ها دادند، ولی نکاتی وجود دارد که درست است. این موضوع, کار دقیق و به جایی بوده اما امروز به دلیل اینکه وقت کم بود وارد بحث نشدم؛ فردا صبح در ابتدای جلسه خدمت دوستان هستم و توضیحات دقیقی را خواهم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید