آخرین جزییات درباره وضعیت زلزله زدگان در خوی

کدخبر: ۵۵۳۴۶۸
وزیر کشور گفت: تاکنون 90 هزار نفر را در چادرها‌ی امدادی اسکان داده‌ا‌یم. هلال احمر، سپاه، ارتش و بنیاد مستضعفان به کمک مردم زلزله‌زده شتافتند و اردوگاه‌ها آماده شد تا بازسازی منازل به زودی آغاز شود.
آخرین جزییات درباره وضعیت زلزله زدگان در خوی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا شور، شوق و امید را در ملت ایران ضعیف کند، اظهار داشت: مردم در حوادث ‌هوشیارانه عکس‌العمل نشان می‌دهند و ‌هوشیارند و با درک شرایط در صحنه حضور دارند که نشان از قدرت ایمانی مردم است‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله خوی اشاره کرد و گفت: ‌سرما مردم را نگران کرده بود، اما تاکنون 90 هزار نفر را در چادرها‌ی امدادی اسکان داده‌ا‌یم. هلال احمر، سپاه، ارتش و بنیاد مستضعفان به کمک مردم زلزله‌زده شتافتند و اردوگاه‌ها آماده شد تا بازسازی منازل به زودی آغاز شود.

وزیر کشور با بیان اینکه ‌دشمن تلاش داشت این زلزله را به مسئله‌ای تبدیل کند، خاطرنشان کرد: در فاصله کوتاهی برق، آب،گاز و ... منطقه وصل شد و مشکلی وجود نداشت.

آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: مردم بیش از 4 دهه پای انقلاب، سختی‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان ‌ایستادکی کرده‌اند و در 22 بهمن امسال نیز نشان خواهند داد که تصور دشمن درباره ملت ایران توخالی است.

‌وی به بروز برخی نابسامانی‌ها در حوزه توزیع و تولید ‌برنج و مرکبات در مازندران اشاره کرد و یادآور شد: با رئیس جمهور در این خصوص صحبت شد که بیان شد در حال چاره‌جویی هستند و امیدواریم امسال دولت تصمیمات خوب داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید