کشف یک جمجمه در فرودگاه/ ماجرا چیست؟+عکس

کدخبر: ۵۵۴۰۲۹
مأموران گمرک در فرودگاه دیترویت، یک جمجمه دلفین جوان را در چمدانی بدون صاحب و مشخصات کشف کردند.
کشف یک جمجمه در فرودگاه/ ماجرا چیست؟+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین،  مقامات فدرال، هفته گذشته در فرودگاه دیترویت امریکا، با کشفی عجیب و غیرمنتظره مواجه شدند. به گزارش اداره گمرک ایالات متحده، مأموران مستقر در فرودگاه متروپولیتن دیترویت، جمجمه یک دلفین جوان را در چمدانی بدون صاحب و مشخصات کشف کردند.

زمانی که چمدان به منظور بازرسی اشیا در دستگاه اشعه ایکس قرار گرفت، مشخص شد که حاوی یک جمجمه است. با بررسی و همکاری سازمان حیات‌وحش مشخص شد که این جمجمه متعلق به یک دلفین جوان است.

کشف یک جمجمه در فرودگاه/ عکس

به همراه داشتن اقلام مرتبط با حیات‌وحش، به‌ویژه در رابطه با حیوانات خاص، در قوانین ایالات متحده ممنوع است. محدودیت‌ها و الزاماتی در خصوص این قبیل واردات و صادرات وجود دارد و این اولین باری نیست که مقامات ایالات متحده با چنین اتفاقی روبه‌رو می‌شوند.

در ماه دسامبر هم تعدادی استخوان گورخر و زرافه در فرودگاه بین‌المللی دالس واشنگتن، در میان لوازم یک مسافر از کنیا، کشف و ضبط شد که بعدتر اعلام شد این اشیا به منظور سوغاتی، نزد این زن مسافر بود.

 

جمجمه کشف‌شده به بخش‌های مربوط به خدمات آبزیان و حیات‌وحش ایالات متحده امریکا تحویل داده شد تا کارشناسان مربوطه، موضوع را بررسی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید