آخرین آمار کشته شدگان زلزله شدید ترکیه و سوریه

کدخبر: ۵۵۴۰۵۷
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از زلزله مرگبار ۷.۸ ریشتری با ارسال پیامی، فاجعه مرگبار زمین لرزه را به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه تسلیت گفت.
آخرین آمار کشته شدگان زلزله شدید ترکیه و سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گزارش مقامات ترکیه ای و سوری نشان می دهد که شمار قربانیان زمین لرزه در این دو کشور به هفت هزار و ۲۶۶ نفر رسیده و پیش بینی ها حاکی از آن است که شمار کشته شدگان در روزهای آینده افزایش یابد.

اخبار و تحولات لحظه به لحظه مربوط به زلزله ترکیه و سوریه را می‌توانید در زیر دنبال کنید.

۰۸:۱۷- تیم های امداد و نجات چین وارد ترکیه شدند

۶:۲۰- کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از زلزله مرگبار ۷.۸ ریشتری با ارسال پیامی، فاجعه مرگبار زمین لرزه را به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه تسلیت گفت.

۵:۴۷- آمریکا در بحبوحه فاجعه انسانی در سوریه به لفاظی‌ها علیه دمشق ادامه داد و اعلام کرد که کمک‌های واشنگتن به مردم زلزله‌زده می‌رسد، نه نظام سوریه.

۵:۱۰- آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) اعلام کرد که زلزله مرگبار ۷.۸ ریشتری حدود ۵۷ هزار نفر از آوارگان فلسطینی را در سوریه تحت تاثیر قرار داده است.

۳:۲۸ - جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا اعلام کرد که ۷.۴ میلیون دلار کمک فوری به ترکیه و سوریه ارائه می‌کند و این کمک ها تا تغییر وضعیت پس از زلزله در دو کشور ادامه خواهد یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید