فوری/ مدارس خوی پس از ۲ هفته حضوری شد

کدخبر: ۵۵۴۵۵۵
علی مطهری مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی‌ گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده مدارس بخش‌های صفاییه، قطور و اوه اوغلی به غیر از روستای بله سور در همه مقاطع از روز یکشنبه ۲۳ بهمن باز و آموزش‌ها به صورت حضوری خواهد بود.
فوری/ مدارس خوی پس از ۲ هفته حضوری شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل  ازباشگاه خبرنگاران، وی افزود: در بخش فیرورق با توجه به شرایط مدارس همه مقاطع تحصیلی همچنان تا آخر هفته آینده غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد دنبال خواهد شد.

حضور زنان یگان‌ ویژه در مدرسه دخترانه/ ماجرا چه بود؟

مطهری اضافه کرد: مدارس روستایی بخش مرکزی خوی در همه مقاطع نیز از روز یکشنبه ۲۳ بهمن به صورت حضوری خواهد بود و مادر آموزشی و دانش‌آموزان ملزم به حضور در کلاس درس هستند.

سورپرایز رئیسی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گفته وی، در بخش مرکزی خوی مدارس مناطق شهری در صورتی که مکان اسکان اضطراری و اردوگاه‌ زلزله‌زدگان باشند یا بر اثر زلزله تخریب شده و یا آسیب دیده‌اند، غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد و در غیر این صورت آموزش حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یادآور شد: این تصمیم در شرایط موجود اتخاذ شده و تا آخر هفته آینده این فرآیند ادامه دارد ولی در صورت بروز شرایط جدید، تصمیم مقتضی و متناسب با وضعیت اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از مدیران و فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان خوی خواست متناسب با شرایط اعلام شده نسبت به حضور در مدارس و یا آموزش غیر حضوری اقدام کرده و در صورت بروز مشکل، موضوع را از طریق کارشناسان اداره آموزش و پرورش اطلاع دهند.

طب ۱۳ روز گذشته و پس از زمین لرزه ۵.۹ ریشتری هشتم بهمن در خوی، با تصمیم مدیریت بحران، مدارس این شهرستان در هفته اول تعطیل و در هفته دوم آموزش غیر حضوری و بر بستر شاد انجام شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید