انتقاد تند عضو شورای شهر از شهرداری/ مردم به ما گفته‌اند که همه تان از شورا بروید و شهر را رها کنید

کدخبر: ۵۵۴۸۰۸
عضو شورای شهر تهران درخواست کرد که شهرداری تهران به سراغ دانه درشت‌های مقصر در کوتاهی برای برف اخیر تهران برود.
انتقاد تند عضو شورای شهر از شهرداری/  مردم به ما گفته‌اند که همه تان از شورا بروید و شهر را رها کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر ما انتقادی از شهرداری می‌کنیم به معنای نادیده گرفتن زحمات آنها به خصوص کارگران خدمات شهری نیست،‌ گفت: ما از مجریان و تصمیم گیران انتقاد می‌کنیم.

وی با اشاره به عذرخواهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران بابت برف هفته گذشته پایتخت،‌ گفت: عذرخواهی کردید اما دیر است و من این بار را به دوش کشیدم و بروید ببینید که مردم چه پاسخ‌هایی به توئیت عذرخواهی من دادند و شرمم می‌آید آنها را بخوانم. مردم به ما گفته‌اند که همه تان از شورا بروید و شهر را رها کنید تا خودش اداره شود.

امانی با بیان اینکه انتقاد من به تصمیم گیران و تصمیم سازان است، گفت: آقای زاکانی باید چهارشنبه به اتاق مانیتورینگ شهرداری می‌رفت و از آنجا تنها سه منطقه‌ای را که درگیر برف بودند هدایت می‌کرد و همه مناطق را بسیج می کرد تا این فاجعه رخ ندهد.

وی با بیان اینکه من شش ساعت طول کشید که از سئول به اوین رفتم و بعد از آن از پشت پنجره تا ساعت 3 بامداد مردم را دیدم که یا ماشین‌هایشان را هل می‌دادند و یا آن را پارک می‌کردند و دست زن و بچه‌شان را گرفته و زمین خوران به خانه می‌رفتند،‌ گفت: به من حق دهید که توئیت بزنم و از مردم عذرخواهی کنم و بگویم که بودجه برف روبی هدر می‌رود.

وی افزود: بگذارید ما که نماینده مردم هستیم انتقاد کنیم که البته انتقاد کردن به معنای نادیده گرفتن زحمات نیست؛ اما باید روش اداره شهر تغییر کند و تا زمانی که این تغییر اتفاق نیفتد هر حادثه و مسئله‌ای که در شهر پیش بیاید مدیریت همین است.

وی افزود: به مدیران شهرداری توصیه می‌کنم که اگر می‌خواهند مقصرانی را برکنار کنند به سراغ معاونان خدمات شهری مناطق و نواحی نروند بلکه دانه درشت‌ها را که مقصر بودند برکنار کنند و به سراغ کسی نروند که تقصیری نداشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید