پیراهن مسی برای کمک به زلزله‌زدگان حراج شد

کدخبر: ۵۵۴۸۰۹
مریح دمیرال، مدافع ملی‌پوش ترکیه پیراهن امضا شده نام‌آوران فوتبال را برای قربانیان زلزله در ترکیه به حراج گذاشت.
پیراهن مسی برای کمک به زلزله‌زدگان حراج شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مریح دمیرال، بازیکن ترکیه‌ای تیم آتالانتای ایتالیا اظهار کرد که پیراهن لیونل مسی را برای زلزله‌زدگان ترکیه به حراج گذاشته است. دمیرال گفت که تمام عواید حاصل از فروش به سازمان غیردولتی آهباپ ترکیه اهدا خواهد شد تا در منطقه زلزله‌زده استفاده شود.

ملی پوش ترکیه‌ای همچنین از هموطنش هاکان چالهان اوغلو، هافبک اینترمیلان و جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن برای کمک به دستیابی به برنده توپ طلای ۲۰۲۲ تشکر کرد.

دمیرال ۲۴ ساله، پیش از این پیراهن هم‌تیمی‌های سابق خود، کریستیانو رونالدو، لئوناردو بونوچی و پائولو دیبالا را برای خیریه به حراج گذاشته بود و این پیراهن‌ها را به قیمت ۵ میلیون لیر ترکیه یا حدود ۲۶۵.۵۰۰ دلار به فروش رساند.

فوتبالیست ترکیه‌ای پیراهن امضا شده بنزما، ستاره رئال مادرید را نیز برای زلزله زدگان ترکیه به حراج گذاشت.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه روز جمعه گفت که در دو زمین لرزه قوی که روز دوشنبه جنوب ترکیه را لرزاند، هزاران نفر کشته و زخمی شدند.

زمین لرزه‌های ۷.۷ و ۷.۶ ریشتری که مرکز آن در استان «کهرمان ماراش» بود، بیش از ۱۳ میلیون نفر را در ۱۰ استان از جمله آدانا، آدیامان، دیاربکر، غازی‌انتپ، هاتای، کیلیس، مالاتیا، عثمانیه و سانلیورفا تحت تاثیر قرار داد.​

آژانس بلایای طبیعی ترکیه روز شنبه اعلام کرد که در دو زمین لرزه قوی که روز دوشنبه جنوب ترکیه را لرزاند، دست کم ۲۲ هزار و ۳۲۷ نفر کشته و ۸۰ هزار و ۸۸ نفر دیگر زخمی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید