مدارس استان مرکزی هم فردا تعطیل شد

کدخبر: ۵۵۴۹۳۵
فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان مرکزی به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
مدارس استان مرکزی هم فردا تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بارش برف در شهرهای مختلف استان مرکزی که از ساعات پایانی شنبه شب و از نیمه‌شب 22 بهمن ماه آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد سبب برودت هوا و لغزندگی معابر در استان مرکزی شده که همین موضوع سبب تغییر در فعالیت مدارس استان نیز شده است.

اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: پیرو هماهنگی با ستاد پیشگیری  هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در کل استان مرکزی، روز دوشنبه 24 بهمن ماه در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

صبح روز یکشنبه 23 بهمن تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در شهرستان‌های خنداب، شازند و منطقه سربند در نوبت صبح به‌صورت غیرحضوری بود و ىر نوبت عصر نیز تمامی مدارس استان مرکزی و در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید