نکونام محروم شد

کدخبر: ۵۵۵۴۳۲
دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و از سوی جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با مقامات رسمی مسابقه رخ داد.
نکونام محروم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا کمیته انضباطی آرای خود را درباره تیم های دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس صادر کرد.

جواد نکونام به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری، نقض اصولی کلی رفتار از طریق وجود تماشاگران غیر مجاز و بیش از حد مجاز ظرفیت در پشت دروازه و محل VIPو VVIP، حضور لیدرها به تعداد زیاد، عدم رفتار جوانمردانه به دلیل ایجاد توقف در بازی به وسیله پرتاب توپ اضافه در زمین مسابقه و رفتار غیر ورزشی کادر فنی پس از پایان مسابقه به پرداخت 4 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

حسین کعبی، مربی تیم فولاد خوزستان به دلیل رفتار غیرورزشی به یک جلسه محرومیت تعلیقی که مدت تعلیق آن تا پایان فصل است و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظراست.

یوسف سواری، لیدر تیم فولاد خوزستان به دلیل اهانت به تیم مقابل به سه ماه از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم فولاد محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه پرسپولیس به دلیل سوء رفتار تیمی عوامل پس از پایان مسابقه با تیم مقابل به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید