افشای سندی تازه درباره بیماری پوتین+عکس

کدخبر: ۵۵۵۵۹۲
سان مدعی شد ولادیمیر پوتین به طور چشمگیری داده ها را طبقه بندی می کند. داده هایی که به نظر می رسد ثابت می کند او برای سرطان درمان شده است.
افشای سندی تازه درباره بیماری پوتین+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، رسانه انگلیسی مدعی است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، پرونده های پزشکی درباره بیماری سرطان را پنهان می کند.

سان مدعی شد ولادیمیر پوتین به طور چشمگیری داده ها را طبقه بندی می کند. داده هایی  که به نظر می رسد ثابت می کند او برای سرطان درمان شده است.

شایعات پیوسته به گوش می رسد مبنی بر اینکه پوتین ۷۰ ساله "به شدت بیمار است" - که توسط صورت پف کرده و پاهای لرزان او تقویت شده است.

طبق اسناد ادعایی سان، پوتین به سرطان پانکراس و بیماری پارکینسون در مراحل اولیه مبتلا است.

این رسانه مدعی شد: اکنون رهبر وحشت زده روسیه به طور ناامیدانه پرونده های پزشکی را طبقه بندی کرده است که نشان می دهد یک نبرد آشکار با سرطان وجود دارد آنهم در حالی که از کودتا در کرملین می ترسد.

افشاگری ها در آوریل گذشته نشان داد که جراح یوگنی سلیوانوف، از بیمارستان مرکزی بالینی مسکو، حدود ۳۵ بار به تفرجگاه پوتین نزدیک  دریای سیاه پرواز کرده است. سند زیر همین موضوع را نشان می دهد:

سند تازه درباره بیماری پوتین/عکس

اثبات درمان پوتین توسط پزشکان سرطان از وجود قراردادهایی با بیمارستان استنباط شد که در یک وب سایت تدارکات دولتی روسیه فهرست شده بود.

پیش از این دیده شده بود بین ۶ تا ۱۳ پزشک متخصص پوتین را در سفر همراهی می کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید