آخرین وضعیت لایحه ساماندهی تجمعات از زبان معاون حقوقی رئیسی

کدخبر: ۵۵۵۶۰۸
محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه به نهایی شدن لایحه ساماندهی تجمعات گفت: این لایحه در هیات وزیران به تصویب رسیده است ولی در عین حال مصوب کردیم که اگر وزارت کشور نظری دارد، اعلام کند.
آخرین وضعیت لایحه ساماندهی تجمعات از زبان معاون حقوقی رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، دهقان از آخرین وضعیت لایحه «ساماندهی تجمعات» خبر داد.

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه به نهایی شدن لایحه ساماندهی تجمعات گفت: این لایحه در هیات وزیران به تصویب رسیده است ولی در عین حال مصوب کردیم که اگر وزارت کشور نظری دارد، اعلام کند. وزارت کشور هم چند نظر اعلام کرد و آن را هم ان‌شاءالله اعمال می‌کنیم و به مجلس ارسال خواهیم کرد.

وی در خصوص احتمال موافقت یا مخالفت از سوی شورای نگهبان، اظهار داشت: شورای نگهبان اختیارات خاص خود را دارد، ابتدا لایحه به مجلس می‌رود و ممکن است مجلس هم نظراتی داشته باشد و تغییراتی ایجاد کند؛ چون مجلس هم در این رابطه طرح دارد و طرحی را طی یکسال گذشته بررسی کرده و در مراحل رسیدگی است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: یک طرح آماده مجلس دارد و یک لایحه دولت که این‌ها یک تفاوت‌های مختصری هم باهم دارند، ما در مجلس با برخی از موثرین مجلس در این زمینه گفت‌وگوهایی هم انجام دادیم و ان‌شاءالله لایحه به مجلس برود تلاش می‌کنیم با آن طرح ادغام شود و بهترین نظری که بین مجلس و دولت وجود دارد استخراج و مصوب شده و به شورای نگهبان برود.

دهقان تاکید کرد: این لایحه اکنون در دولت تعیین تکلیف و مصوب شده است، فقط منتظر یک اعلام نظر از وزارت کشور بودیم که آن هم اعلام کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید