انصراف تشکیلات خودگردان ازمراجعه به شورای امنیت با فشار آمریکا

کدخبر: ۵۵۶۳۸۰
تحت فشارهای آمریکا، تشکیلات خودگردان از مراجعه به شورای امنیت منصرف شد!
انصراف تشکیلات خودگردان ازمراجعه به شورای امنیت با فشار آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، منابع خبری اعلام کرده اند که تحت فشارهای آمریکا، تشکیلات خودگردان از مراجعه به شورای امنیت منصرف شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تحت فشارهای آمریکا، تشکیلات خودگردان از مراجعه به شورای امنیت منصرف شد!

شبکه عبری زبان کان در گزارشی اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین تحت فشارهای آمریکا از مراجعه به شورای امنیت برای پیگیری پرونده شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری منصرف شده است.

این شبکه افزود این در حالی است که پیش‌نویس قطعنامه توقف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری توسط امارات با همکاری فلسطینیان آماده شده بود.

منبع مذکور تاکید کرد که در مقابل، از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان برای سفر به واشنگتن و دیدار با جو بایدن در کاخ سفید دعوت شده و قرار است شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی به صورت موقت تعلیق شود.

همچنین خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرد که امارات به شورای امنیت اطلاع داده درخواستی برای برگزاری نشست این شورا در روز دوشنبه جهت به رأی گذاشتن پیش‌نویس قطعنامه توقف فوری شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین ارائه نخواهد داد.

روز گذشته وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داده بود. بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که بلینکن در تماس تلفنی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر پایبندی به راهکار دو دولتی و مخالفت با سیاست‌هایی که به این راهکار لطمه می‌زند، تاکید کرد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین افزود که بلینکن در گفتگو با عباس بر مخالفت واشنگتن با اقدامات یکجانبه ای که منجر به تشدید تنش‌ها می‌شود، تاکید نمود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید