مجری مشهور بعد از طلاق، چادر از سر برداشت+عکس

کدخبر: ۵۵۶۵۹۶
الهام صفوی زاده بعد از جدایی از همسرش در سال 90 پوشش چادرش را کنار گذاشت.
مجری مشهور بعد از طلاق، چادر از سر برداشت+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، الهام صفوی زاده یکی از مجریان بسیار سرشناس و توانمند ایرانی که در یک گفت وگو با رسانه ای فارسی زبان از علت چادری شدن و برداشتن چادرش گفت.

فوری/ توقف فروش ارز با کارت ملی

"خانم مجری معروف صدا و سیما" بعد طلاق چادرش را کنار گذاشت/ عکس

الهام صفوی زاده گفت:

مردم می گویند من از صدا و سیمایی که هفت سال است در آن هیچ حضوری نداشته ام, پول های آن چنانی گرفته ام و حالا پس دریافت دستمزدهای کلان, چادرم را کنار گذاشته ام.

قیمت این خودروی پرفروش چینی نجومی شد

اینجا ایران است . مردم منتظرند اتفاقی بیفتد تا موجی از واکنش ها را ایجاد نمایند. من از همان اول خودم بوده ام, فقط پوششم متفاوت بوده است. من چادرم را کنار گذاشته ام.

مانتو و روسری ام سرجای شان هستند. باد نبرد, طوفان نبرد, شن نبرد. من فکر میکنم ما و مردم یکی هستیم.

پیج قبلی ام هک شد, در پیج جدیدم گاهی مجبور می شدم کامنت ها را ببندم, چرا که برخی به شدت بی عفت کلام بودند. گاهی با خودم می اندیشیدم که آیا این ها واقعا ایرانی اند؟!

اما اکنون کامنت هایم را باز گذاشته ام تا مردم با خیال راحت حرف دل شان را بزنند. من چند سال پیش زندگی مشترکی را با عزیزدلی آغاز کرده بودم, که خانواده اش به شدت بسته بودند و پوشیه میزدند.

همسر سابق من که پدر دخترم است, به من گفت که برای ما خیلی افت است که کسی با مانتو باشد, حتی, مادر من که یک چهره شاخص , در روزگار گذشته است, همیشه پوشش مدرن بود است.

و هرگز چادری نبوده است. ولی جلوی خانواده آن ها چادر می پوشید. ما فقط به ایده آن خانواده حرمت گذاشتیم.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید