نماینده مجلس: وضع مردم الان خوب نیست، دولت باید پاسخگو باشد

کدخبر: ۵۵۶۸۴۱
نماینده مردم اردبیل گفت: آقای رئیسی آدم بزرگوار و سالمی است و ما نمایندگان، او را دوست داریم، اما تیم اقتصادی دولت باید به مجلس و مردم جواب بدهد. مجلس اینجا چه کاره است؟
نماینده مجلس: وضع مردم الان خوب نیست، دولت باید پاسخگو باشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا سید کاظم موسوی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه - دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: دولت و مجلس باید وحدت را حفظ کنند و به مشکلاتی که در کشور برای مردم در حوزه معیشت ایجاد شده توجه ویژه و انقلابی داشته باشند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال در خیابان‌ها و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برای چه بود؟ اینها وظیفه مسئولین را چند برابر می کند. بعد از ۲۲ بهمن بررسی کنید برای اقلامی که معیشت ابتدایی مردم است، افزایش قیمت چقدر بوده است. چند نوع ارز داریم؟ ارز نیمایی، ارز متشکله، ارز بازار آزاد و...

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم ما مردم خوبی هستند و شهید و جوان داده اند، چند برابر سال های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن با لبیک به ندای رهبری به خیابان ها آمدند و به نظرم یک عده مسئولین می خواهند این نظام ساقط شود. ۴۴ سال است مردم پای این نظام هستند. یک عده خجالت بکشند. وضع مردم الان خوب نیست و دولت باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم اردبیل گفت: آقای رئیسی آدم بزرگوار و سالمی است و ما نمایندگان، او را دوست داریم، اما تیم اقتصادی دولت باید به مجلس و مردم جواب بدهد. مجلس اینجا چه کاره است؟ حضرت آقا فرمودند مجلس ریل گذار است و باید از مجلس استمزاج کرد و راهکار گرفت.

موسوی در پایان از تصویب طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و استخدام آنها از مجلس تشکر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید