۶ استان کشور منتظر برف باشند

کدخبر: ۵۵۶۹۶۵
سازمان هواشناسی از بارش پراکنده برف و باران در 6 استان کشور، وزش باد، خیزش گرد و خاک و کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کشور در نقاط مختلف کشور خبر داد.
 ۶ استان کشور منتظر برف باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز (۳ اسفند) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو پایدار حاکم خواهد بود.

تقویم سال 1402/ فهرست کامل تعطیلی‌های سال جدید

پنجشنبه (۴ اسفند) در غرب سواحل دریای خزر و برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران و برف و در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و شمال شرق خوزستان بارش پراکنده رخ می‌دهد. 

چه کسانی می توانند خارج از نوبت خودرو بگیرند

جمعه (۵ اسفند) در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی و شمال شرق کشور بارش باران و برف و در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. 

عرضه خودرو در بورس کالا بهم ریخت!

شنبه (۶ اسفند) در برخی مناطق شمال شرق و یکشنبه (۷ اسفند) در برخی مناطق واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.  

طی ۳ روز آینده در برخی مناطق شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز، پنجشنبه در نیمه‌ شمالی فارس، کرمان، جنوب یزد و شرق سیستان و بلوچستان، جمعه در نیمه‌شمالی فارس، کرمان، جنوب یزد و خراسان جنوبی و شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.  

جمعه در اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر و شنبه در شمال شرق کشور دما بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد و از شنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر و از یکشنبه در شمال شرق کشور دما افزایش می‌یابد. 

از امروز تا صبح فردا تنگه هرمز، دریای عمان و نیمه‌شرقی خلیج فارس و از بعد از ظهر پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه دریای خزر مواج خواهد بود. 

وضعیت جوی تهران در ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا ( ۴ اسفند ) صاف، از بعد از ظهر وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز  جمعه ( ۵ اسفند ) قسمتی ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید