انتقال وزیر ورزش به تهران

کدخبر: ۵۵۷۴۵۷
بامداد شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت که به تشخیص پزشکان بیمارستان شهید باهنر کرمان امکان ترخیص موقت از بیمارستان را داشتند، به تهران منتقل شدند.
انتقال وزیر ورزش به تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد جهت ادامه درمان از کرمان به تهران منتقل شدند.

بامداد شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت که به تشخیص پزشکان بیمارستان شهید باهنر کرمان امکان ترخیص موقت از بیمارستان را داشتند، به تهران منتقل شدند. ادامه روند درمان این افراد در یکی از مراکز درمانی در تهران پیگیری خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان روز که روز چهارشنبه در جریان سفری استانی به استان کرمان سفر کرده بود ظهر پنجشنبه پس از حضور در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل استانها با معاونان توسعه و ذی‌حسابان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در شهرستان سیرجان قصد بازدید از چند پروژه عمرانی در شهرستان بافت را داشت که لحظاتی پیش از رسیدن به مقصد، بالگرد حامل او دچار سانحه شد و سقوط کرد.

در بالگرد سانحه دیده، علاوه بر وزیر وزیر ورزش و جوانان، صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان تهران، حبیب الله ستوده مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، علی بیگ زاده معاون استاندار کرمان، بزرگر همراهان وزیر ورزش و جوانان، انصاری کاپیتان پرواز، محمودی مقدم مهندس پرواز، زهرا بافره عکاس، معتمدی کیا مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، طبیه هادی خانی و سعادت خبرنگاران صدا و سیمای کرمان، حسن قاسمی مهندس پرواز، محمدرضا پشتون روابط عمومی و پرویز علی محمدی کاپیتان پرواز حضور داشتند.

اسماعیل احمدی مشاور وزیر مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز که در بالگرد حامل وزیر ورزش حضور داشت، در این سانحه جان باخت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید