استقبال روزنامه اصولگرا از چادر سر کردن سفیر سوئیس در قم

کدخبر: ۵۵۷۷۳۱
روزنامه جوان نوشت:‌ وقتی سفیر سوئیس چادر بر سر می‌گذارد -حتی برای ساعاتی محدود و مکانی مشخص- یعنی این چادر و قوانین مربوط به پوشش در ایران، آنچنان هم که براندازان می‌گویند، منفی نیست.
استقبال روزنامه اصولگرا از چادر سر کردن سفیر سوئیس در قم

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه جوان نوشت براندازان انتظار نداشتند این حمایت حد یقفی داشته باشد و آن‌قدر همیشه از غرب حمایت دیده بودند که انتطارشان در هنگامه آشوب براندازی هم این بود که هر خواسته‌ای از غرب علیه ایران دارند، سریع برآورده شود. یکی از خواسته‌های آنان از کشورهای اروپایی هم این بود که سفرای خود را از ایران فرا بخوانند. حال می‌بینند سفیر سوئیس نه تنها ایران را ترک نکرده، بلکه حتی خلاف نظر براندازان، ضابطه پوشش چادر در زیارتگاه‌های اهل بیت علیهم‌السلام در ایران را هم رعایت و برای حضور در حرم حضرت معصومه در قم، چادر سیاه سر کرده است. کار خانم سفیر در واقع نوعی عادی‌سازی یا به قول خود براندازان، نرمالیزه کردن حجاب برای شهروند غربی بود.

وقتی سفیر سوئیس چادر بر سر می‌گذارد -حتی برای ساعاتی محدود و مکانی مشخص- یعنی این چادر و قوانین مربوط به پوشش در ایران، آنچنان هم که براندازان می‌گویند، منفی نیست. سفرای غربی البته هدف روشنی از دیپلماسی عمومی در کشورهای دیگر و حضور بین مردم عادی دارند، اما همه آن اهداف مشخص هم برای براندازان توجیه‌گر این کار سفیر سوئیس در ایران نیست. چون از نظر آنان، الان باید هفته‌ها می‌بود که سوئیس به خاطر قانون حجاب در ایران، سفیرش را از ایران فراخوانده بود، نه اینکه خانم سفیر چادر بر سر و طبق ضوابط پوشش در ایران، دنبال دیپلماسی عمومی در حرم حضرت معصومه در قم باشد!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید