خبر مهم معاون وزیر علوم درباره عفو دانشجویان

کدخبر: ۵۵۷۸۱۸
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تلاش ما این است که شرایط بخشیده شدن شامل تعلیق و تخفیف را برای همه دانشجویان فراهم کنیم.
خبر مهم معاون وزیر علوم درباره عفو دانشجویان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جام جم آنلاین، هاشم داداش پور روز یکشنبه در حاشیه نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: تلاش بر این است که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا پیرو دستور عفو رهبر معظم انقلاب دانشجویان بتوانند از این بخشش بهره‌مند شوند.

وی گفت: تلاش ما این است که شرایط بخشیده شدن شامل تعلیق و تخفیف را برای همه دانشجویان فراهم کنیم. ممکن است برای تعدادی از دانشجویان تنبیهاتی در نظر گرفته شده باشد سعی کردیم آن‌ها را دسته بندی کنیم و متناسب با آن‌ها تصمیمات لازم را بگیریم.

قیمت سیم کارت هم میلیاردی شد+ عکس

توییت جنجالی پسر علیرضا پناهیان درباره حجاب زنان
داداش پور ادامه داد: هنوز هیچ داده روشنی نداریم و برای ما مشخص نیست که اساساً این دانشجویان چه کسانی هستند؛ ولی همه تلاش ما این است که بر اساس منظومه فکری رهبری برای دانشجویان این فرصت را فراهم کنیم که از این بخشودگی استفاده کنند.

وی افزود: هنوز چیزی قطعی نیست ما به یک دستورالعمل رسیده ایم و الان هم نمی‌توانیم عدد دقیقی از دانشجویان در این رابطه ارائه دهیم. باید جمع بندی و بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم البته تمام تلاش ما این است که هر چه زودتر این دستورالعمل را آماده و ارائه دهیم تا بتوانیم بر اساس آن تصمیمات لازم را بگیریم.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: این شامل دانشگاه آزاد هم می‌شود و آن‌ها در چهارچوب قوانین خود این کار را انجام می‌دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید