انفجار مهیب گاز خانه همسایه بر اثر خاکبرداری غیرمجاز

کدخبر: ۵۵۸۶۶۶
اقتصادنیوز: یک دستگاه بیل مکانیکی به صورت غیرمجاز مشغول خاکبرداری در زمین مجاور یک خانه مسکونی بود که بر اثر برخورد با لوله گاز باعث تجمع بیش از اندازه گاز و انفجار منزل مسکونی شد.
انفجار مهیب گاز خانه همسایه بر اثر خاکبرداری غیرمجاز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: خاکبرداری غیر اصولی و غیرمجاز در محله «گُلتپه» این شهر باعث انفجار گاز خانه همسایه شد.

صحنه وحشتناک از انفجار ترقه‌ها / دو نفر راهی بیمارستان شدند+فیلم

رسول معروفی اظهار کرد: یک دستگاه بیل مکانیکی به صورت غیرمجاز مشغول خاکبرداری در زمین مجاور یک خانه مسکونی بود که بر اثر برخورد با لوله گاز در زیر زمین و آسیب رساندن به خط لوله باعث نشتی گاز شده بود.

وی ادامه داد: بر اثر تجمع بیش از اندازه گاز این واحد مسکونی منفجر و خانم ۳۵ ساله‌ای که در خانه بود، دچار سوختگی شدید شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: تیم اطفای حریق در محل حاضر و با خاموش کردن شعله های آتش از سرایت آن به خانه‌های همجوار جلوگیری کردند و مصدوم نیز به مراکز درمانی اعزام شد.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه کمپرسی نیز که این حفاری غیرمجاز را انجام داده و عامل اصلی نشت گاز بودند، توقیف شدند.

معروفی اضافه کرد: بر اثر شدت انفجار بخش‌هایی از دیوارهای این خانه ترک برداشته و احتمال تخریب آن وجود دارد و در صورت دستور دادستانی این واحد به صورت کامل تخریب خواهد شد.

3 سناریوی خبرگزاری دولت در مورد ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان

وی گفت: تنها مصدوم این حادثه نیز بر اثر شدت جراحت و سوختگی برای مداوا به بیمارستانی در ارومیه مرکز استان اعزام شد.

وی یادآور شد: مدت قبل نیز براثر انفجار مواد محترقه در یکی از محلات بوکان سه واحد مسکونی تخریب و ۲ کودک، ۲ زن و ۲ مرد جان خود را از دست دادند.

بوکان با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۰ نیروی امدادگر و آتش نشان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید