قاتلان فراری حین خروج از کشور به دام افتاد

کدخبر: ۵۵۹۲۶۱
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی قاتلین فراری در حال خروج از کشور در مرزهای غربی دستگیر شدند.
قاتلان فراری حین خروج از کشور به دام افتاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «سرهنگ حسن غضنفری» فرمانده انتظامی شهرستان گناوه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در مورخه ۲۵ بهمن ماه سال جاری در یکی از روستاهای توابع گناوه، کشف قتل و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران پلیس آگاهی گناوه قرار گرفت.

6 داعشی ازجمله یک زن در مخفیگاهشان کشته شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: با انجام تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی پلیس آگاهی و با همکاری مرکز اطلاعات جنایی استان ۲ نفر متهم شناسایی و مشخص گردید از شهرستان گناوه به سمت استان‌های مرکزی و شرقی کشور متواری شده‌اند.

وی گفت: پس از هماهنگی قضائی و اخذ نیابت برای دو استان مرکزی و شرقی کشور و حضور مأموران به آن استان‌ها مشخص شد متهمین مجدداً مسیر خود را تغییر داده و در یکی از استان‌های غربی کشور حضور دارند.

وی افزود: لذا بلافاصله تیم‌های دیگری با اخذ نیابت به استان محل حضور و اختفا متهمین در یکی از شهرهای مرزی اعزام و با هماهنگی فرماندهی انتظامی و هنگ مرزی هر ۲ نفر متهم ساعتی قبل از خروج غیر قانونی به سمت کشور ترکیه در یک عملیات پلیسی هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی گناوه منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهمین به بزه ارتکابی اعتراف کردند افزود: در بررسی‌های صورت گرفته علت قتل اختلافات قبلی عنوان شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید