افزایش انتقادها از مدیریت زاکانی ؛ هم مردم معترضند،هم شورای شهر

کدخبر: ۵۵۹۴۸۳
اقتصادنیوز: طی ماه‌‌‌های اخیر مصادیقی از ضعف مدیریت شهری در نگهداشت شهر بروز و ظهور پیدا کرد و نشانه آشکار آن افزایش چشمگیر تماس‌‌‌ها با سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی موسوم به «۱۳۷ پلاس» برای تذکر درباره ضعف‌‌‌ها بود.
افزایش انتقادها از مدیریت زاکانی ؛  هم مردم معترضند،هم شورای شهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد  انتقادها درباره ضعف شهرداری تهران در حوزه نگهداشت تاسیسات و زیرساخت‌‌‌های خدماتی شهر صرفا در تذکرها و تماس‌‌‌های مردمی منعکس نمی‌شود، بلکه برخی اعضای شورای شهر تهران نیز در ماه‌‌‌های اخیر به این موضوع پرداخته‌‌‌اند.

دیروز هم سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از شهرداری از وضعیت نگهداری وسایل بازی و ورزش در پارک‌‌‌ها انتقاد کرد. نجفی در تذکری در همین رابطه به انتقاد خانواده‌‌‌ها نسبت به خرابی وسایل بازی و ورزش در پارک‌‌‌ها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه شهرداری باید با جدیت به این موضوع ورود کند گفت: متولی پارک‌‌‌ها در مجموعه شهرداری تهران سازمان بوستان‌‌‌ها و فضای سبز است اما نگهداشت وسایل با حوزه خدمات شهری مناطق شهرداری است؛ اما بهتر است که نگهداشت وسایل ورزشی و بازی به سازمان ورزش سپرده شود.

  این قبیل انتقادها نشان می‌دهد حتی درباره مسوولیت‌‌‌های خرد در حوزه نگهداشت شهر نیز تعیین‌تکلیف به شکل کارآمد و به نحوی که ساده‌‌‌ترین و کم‌‌‌هزینه‌‌‌ترین امور در این حوزه بر زمین نماند، صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد اصلاح رویه‌‌‌ها در این بخش نیازمند مداخله جدی از سوی مدیریت ارشد شهری است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید