توضیحات رئیس بیمارستان امام خمینی ساری درباره مسمومیت 8 دانش آموز

کدخبر: ۵۵۹۴۸۷
رئیس بیمارستان امام خمینی ساری گفت: علائم اظهاری برخی دانش‌آموزان در معاینات پزشکی یافت نشد.
توضیحات رئیس بیمارستان امام خمینی ساری درباره مسمومیت 8 دانش آموز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رئیس بیمارستان امام خمینی ساری با اشاره به اعزام هشت دانش‌آموز مدرسه قرق ساری با علائم مسمومیت گفت: در معاینات تخصصی این افراد هیچ‌کدام علائم خاصی نداشته‌اند و به طور سرپایی پس از بررسی‌های تخصصی،مرخص شدند.

مسمومیت متعدد مدارس دخترانه در چند استان باعث نگرانی والدین دانش‌آموزان و مسؤولان آموزش و پرورش شده است، برخی از متخصصان از جمله دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی سابق وزارت بهداشت گفته است؛ مسمومیت دختران دانش‌آموز اختلال هیستری جمعی یا نوعی بیماری اجتماعی انبوه است که در آن علائم بین افراد گسترش می‌یابد.

در شهر ساری نیز در شیفت عصر روز یک‌شنبه ۸ دانش‌آموز مدرسه قرق ساری از طریق اورژانس به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند، دکتر سیدخسرو قاسمپوری در این زمینه گفت:  در معاینات تخصصی این افراد هیچ‌کدام علائم خاصی نداشته‌اند و به طور سرپایی پس از بررسی‌های تخصصی،مرخص شدند.

 رئیس بیمارستان امام خمینی ساری اظهار کرد: ۶ دانش‌آموز، حدودا پس از یک ساعت مراقبت‌ و معاینات تخصصی از اورژانس بیمارستان مرخص شدند.

وی گفت: از تعداد ۸ دانش‌آموز ۷ نفر مرخص شدند و یک نفر نیز به درخواست خانواده و به دلیل نداشتن هیچگونه علائمی پذیرش اورژانس نشد.

قاسمپوری افزود: برخی از مراجعان به طور زبانی اظهار به علائمی می‌کردند، اما در معاینات تخصصی پزشکی چیزی یافت نشده و خیلی زود از اورژانس بیمارستان در سلامت کامل مرخص شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید