استان‌های پرمسافر در نوروز ۱۴۰۲ / پیشنهاد سفر به این ۴ استان کم‌مسافر

کدخبر: ۵۶۱۵۶۲
اقتصادنیوز:‌ مدیرکل گردشگری داخلی فهرست استان‌هایی که بیشترین و کمترین مسافر نوروزی را در سال ۱۴۰۲ خواهند داشت، اعلام کرد.
استان‌های پرمسافر در نوروز ۱۴۰۲ / پیشنهاد سفر به این ۴ استان کم‌مسافر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با محوریت نوروز ۱۴۰۲ در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد. در این نشست مصطفی فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی بیان کرد: ما در سال گذشته رویکرد شهرهای مکمل را در دستور کار قرار دادیم و شهرهایی که ظرفیت اقامتی بیشتری داشتند معرفی شدند.

ساعت رسمی کشور تغییر می‌کند؟

وی گفت: استان‌های هرمزگان، فارس، مازندران، گیلان، بوشهر، اصفهان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و قم اکنون بالای ۹۰ درصد مراکز اقامتی‌شان رزرو شده است.

 

اطمی ادامه داد: مراکز اقامتی استان‌های خراسان رضوی، مرکزی، سمنان، کرمانشاه، اردبیل، خراسان شمالی نیز تا ۸۰ درصد و مراکز اقامتی استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، البرز، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، خراسان جنوبی و ایلام بین ۶۰ تا ۸۰ درصد رزرو شده است.

استان‌هایی که کمتر از ۶۰ درصد مراکز اقامتی آنها در ایام نوروز ۱۴۰۲ رزرو شده عبارتند از همدان، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی.

فاطمی گفت: در ایام نوروز امسال ۵۰ میلیون نفر شب اقامت در استان‌های کشور ثبت شده است این آمار از مراکز اقامتی مجاز جمع‌آوری شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید