بارش شدید باران در تهران/ مردم از تردد غیرضرور خودداری کنند

کدخبر: ۵۶۱۶۵۷
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: طبق گزارشات در بیشتر مناطق پایتخت شاهد بارش باران هستیم، اما آبگرفتگی جدی که تردد را دچار مشکل کند، در تهران نداشتیم.
بارش شدید باران در تهران/ مردم از تردد غیرضرور خودداری کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علیرضا جعفری روز پنجشنبه،  گفت: بارش نسبتاً شدید باران از ساعات اولیه صبح امروز در تهران شروع شد و هم اکنون نیز این بارش ادامه دارد.

وی افزود: از ساعات قبل نیروهای خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه با تمامی تجهیزات در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و هم اکنون نیز مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص تردد خودروها در مسیرها نیز گفت: تردد خودروها در مسیرهای بزرگراهی و همچنین سایر معابر شهری به‌صورت روان و عادی در جریان است و هیچ‌گونه آبگرفتگی که منجر به عبور و مرور خودروها و شهروندان شود وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها همچنان ادامه دارد گفت: از شهروندان می‌خواهیم از تردد غیرضرور در معابر و مسیرها خودداری کنند و نیروهای خدمات شهری در سطح شهر تهران نیز تا پایان بارش مشغول خدمت‌رسانی هستند و از طریق دوربین‌های ترافیکی و همچنین سامانه مردمی ۱۳۷ نسبت به رفع مشکل گزارش شده اقدام می‌کنند.

 هم اکنون بارش باران در سطح شهر تهران نسبتاً شدید است که این بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی تهران بیشتر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید