واکنش سعید روستایی به انتشار غیرقانونی فیلم «برادران لیلا» /ایرج طهماسب «مهمونی» برپا می کند

کدخبر: ۵۶۲۲۴۱
انتشار غیرقانونی نسخه فیلم «برادران لیلا» در فضای مجازی و متعاقب آن شبکه‌های ماهواره‌ای در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ که همزمان با نمایش قانونی آن در یک پلتفرم در فرانسه اتفاق افتاده است.
واکنش سعید روستایی به انتشار غیرقانونی فیلم «برادران لیلا» /ایرج طهماسب «مهمونی» برپا می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از خرداد ماه سال ۱۴۰۱ که «برادران لیلا» سعید روستایی در جشنواره فیلم کن رونمایی شد و برخی حواشی حضور عوامل آن در این رویداد خبرساز و در نهایت هم فیلم توقیف شد، قابل پیش بینی بود که جدیدترین ساخته‌ی کارگردان «متری شش و نیم» جزو فیلم‌های پرخبر سال باشد.

حالا با انتشار غیرقانونی نسخه فیلم «برادران لیلا» در فضای مجازی و متعاقب آن شبکه‌های ماهواره‌ای در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ که همزمان با نمایش قانونی آن در یک پلتفرم در فرانسه اتفاق افتاده است، این فیلم همچنان در واپسین روزهای سال خبرساز است و طی یکی دو روز گذشته به صورت غیرقانونی در دسترس مخاطبان ایرانی هم قرار گرفته است. اما سعید روستایی کارگردان فیلم تنها در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام عکسی از فیلم منتشر کرده و بدون واکنش خاصی گفته است که علاقه‌مند بوده است که این عکس را همزمان با اکران فیلم منتشر کند.

مهمونی «ایرج طهماسب» خارج از صدا و سیما

ایرج طهماسب که سال‌ها در این ایام سخت مشغول رساندن قسمت های جدید «کلاه قرمزی» به آنتن تلویزیون بود، پس از قطع همکاری با صداوسیما، چند سالی است که از عروسک های محبوبش خداحافظی کرده و در ادامه سراغ ساخت برنامه عروسکی جدیدی در همان حس و حال در شبکه نمایش خانگی رفته است. «مهمونی» او در سالی که گذشت توانست رضایت مخاطب عام را جلب کند، بر این اساس پس از مدتی توقف، زمزمه های تولید سری جدید این برنامه برای سال ۱۴۰۲ به گوش می‌رسد.  هر چند اعلام شده است که فصل جدید «مهمونی» با حضور شخصیت‌های فصل اول همراه خواهد بود اما دور از انتظار نیست که ایرج طهماسب در فصل دوم از عروسک جدیدی هم رونمایی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید