تگرگ و رعدوبرق در راه این استان/ صدور هشدار از سوی مدیریت بحران

کدخبر: ۵۶۲۳۲۵
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: از عصر دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد بارش تگرگ، وزش باد شدید را خواهیم داشت که توصیه اکید مدیریت بحران به مردم این است که مطلقا از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
تگرگ و رعدوبرق در راه این استان/ صدور هشدار از سوی مدیریت بحران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار نارنجی بارش باران توسط سازمان هواشناسی در استان تهران خبر داد.

وی گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از عصر دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد بارش تگرگ، وزش باد شدید را خواهیم داشت که توصیه اکید مدیریت بحران به مردم این است که مطلقا از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه نسبت به لغزندگی معابر و جاده ها و همچنین کاهش دید نیز هشدار داد و افزود: با توجه به آغاز تعطیلات و موج سفرها از مردم عزیز میخواهیم نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند و در صورت عدم ضرورت در زمان مذکور از حضور در محورهای بارانی و لغزنده بپرهیزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید