علم‌الهدی: ای خواهر مسلمان! هرچه بیشتر حجابت را به دشمن نشان‌دهی، بنیه این نظام محکم‌تر خواهد شد

کدخبر: ۵۶۳۱۰۷
اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: دشمن به مال شما تهاجم می‌کند، به اقتصاد شما تهاجم می‌کند، ممکن است به آب و خاک شما هم تهاجم کند، با فتنه و توطئه و ایجاد اغتشاش به امنیت شما تهاجم می‌کند، اما از همه بیشتر توجه دشمن این است که به دین شما تهاجم کند.
علم‌الهدی: ای خواهر مسلمان! هرچه بیشتر حجابت را به دشمن نشان‌دهی، بنیه این نظام محکم‌تر خواهد شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید احمد علم‌الهدی، ظهر امروز 4 فروردین در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم رضوی برگزار شد، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردین ماه در حرم امام رضا(ع)، اظهار کرد: در این ایام، تشریف‌فرمایی مقام معظم رهبری در روز اول سال و رهنمودهای حکیمانه و راهبردهای اساسی ایشان هم برای حرکت مسئولان، هم برای مدیریت کشور و هم برای حمایت و اقدامات مردمی، فوق‌العاده مایه سرفرازی بود.

وی با بیان اینکه از زائران و مجاوران دو تشکر و یک عذرخواهی دارم، ادامه داد: تشکر از زائران، مجاوران و مردم انقلابی مشهد که از سخنرانی مقام معظم رهبری در داخل این رواق، صحن‌های مطهر و خیابان‌های اطراف استقبال شایانی کردند. این جمعیت در سال‌های قبل از کرونا سابقه نداشت، این استقبال عظیم موجب تشکر است و نشان می‌دهد مردم انقلابی ما قدرشناس رهبری هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: تشکر دوم از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است که این جریان را به بهترین نحو مدیریت کردند و نگذاشتند اهداف شیطانی نابکارانه‌ای که دشمنان داشتند و می‌خواستند در این ایام، اختلال امنیتی در شهر ایجاد کنند، به نتیجه برسد. همچنین از زائران عزیزی که احیانا این چند روز به دلیل ضوابط و احتیاطات لازم، دچار ناراحتی شده‌اند، عذرخواهی می‌کنم.

علم‌الهدی با اشاره به سخنان رهبری در مورد تحول، عنوان کرد: رهبر انقلاب یک جنبه تحول را تحولی دانستند که دشمن برای ما می‌خواهد و آن تحول در نظام است. دشمن می‌خواهد این نظام نباشد، ولایت نباشد، جریان حاکمیت دین در این کشور نباشد و اگر حاکمیت دین نبود، طبیعتأ مردم با خواسته‌های نفسانی‌شان در جهت منافع استکبار و کشاندن ثروت آنان به طرف دشمن مدیریت می‌شوند.

وی با بیان اینکه بنا بر بیانات رهبری ایستادگی مردم در ۴۳ سال اخیر ریشه در «استحکام بنیه این نظام» دارد، گفت: نظام اسلامی مستحکم است، زیرا ریشه این نظام در دین مردم است، این مردم به خدا ایمان دارند، خداباور و معادباور هستند و به پیغمبر و عزیزان پیغمبر نیز دل داده‌اند، لذا دشمن با هیچ فتنه و شیطنتی، قدرت مقابله با این نظام را در طول این مدت پیدا نکرده است.

امام جمعه مشهد به نقش مردم در تقویت استحکام نظام اشاره و تصریح کرد: این قسمت قضیه به ما مربوط می‌شود که بنیه مستحکم نظام را حفظ کنیم و مظاهر دین‌مداری و دین‌داری خودمان را بیشتر به دشمن نشان دهیم؛ هرچه اسلام و دین در جامعه ما مظاهر قوی‌تری داشته باشد، حلال و حرام خدا در زندگی ما حاکم شود و شما خواهر مسلمان مردآفرین، هرچه بیشتر حجابت را به دشمن نشان‌ دهی و پایبندی خودت را به دین با حجابت ارائه دهی، بنیه این نظام محکم‌تر و قوی‌تر خواهد شد.

 علم‌الهدی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند «تهاجم دشمن به دین مردم است»، دشمن به مال شما تهاجم می‌کند، به اقتصاد شما تهاجم می‌کند، ممکن است به آب و خاک شما هم تهاجم کند، با فتنه و توطئه و ایجاد اغتشاش به امنیت شما تهاجم می‌کند، اما از همه بیشتر توجه دشمن این است که به دین شما تهاجم کند.

وی طراحی اغتشاش در داخل کشور را توطئه‌ای برای تهاجم به دین مردم دانست و افزود: وقتی می‌بینید دشمن با توطئه شیطانی، اغتشاش داخلی را برنامه‌ریزی می‌کند و یک عده افراد ناآگاه نیز تحت تأثیر توطئه و رسانه‌های دشمن قرار می‌گیرند و دست به چنین حرکتی می‌زنند، آنچه در حرکت اول ظهور پیدا می‌کند، بی‌دینی و لامذهبی است که یک دختر روسری از سرش برمی‌دارد.

امام جمعه مشهد به نمودهای بیرونی توطئه و فتنه دشمن اشاره و اظهار کرد: فسق و فساد یک عده جوان که خواهان مختلط شدن سلف دانشگاه هستند، نشان‌دهنده ظهور این لامذهبی‌ها است. پس معلوم می‌شود تهاجم دشمن به دین شما از همه چیز بیشتر است، زیرا ایمان شما را بنیه این نظام می‌داند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید