حمله خونین به یک روحانی پس از تذکر حجاب

کدخبر: ۵۶۴۹۷۵
روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر پس از تذکر به کشف حجاب یک زن در محله چمارسرای رشت، با چاقو مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش قرار گرفت.
حمله خونین به یک روحانی پس از تذکر حجاب

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ؛ یک طلبه رشتی به علت تذکر حجاب به زنی مورد حمله با چاقو قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. سردار عزیزالله ملکی در این باره گفت: به دنبال حمله به یک طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر و ضرب و شتم و چاقوکشی منجر به جراحت وی از ناحیه کمر در منطقه چمارسرای رشت در تاریخ نهم فروردین، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عاملان حمله به وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

نحوه خرید لاستیک خودرو با قیمت دولتی اعلام شد

وی با تاکید بر لزوم احیاء امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه پلیس از این فریضه الهی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس سرانجام هر چهار نفر عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

بازار خودرو قفل شد!

فرمانده انتظامی استان گیلان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، برخورد پلیس با اراذل و اوباش و گردنکشان را قاطع و پشیمان کننده خواند و افزود: متهمان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس هستند. لازم به ذکر است روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر در مورخه نهم فروردین ماه به دنبال تذکر به کشف حجاب یک زن در محله چمارسرای رشت، با چاقو مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید