تحلیل سخنگوی دولت از تفاوت سفرهای نوروز 1402 با قبل

کدخبر: ۵۶۴۹۷۹
بهادری جهرمی در مورد سفرهای نوروزی گفت: شاهد رشدهای متعددی راجع به سفرهای نوروزی بودیم. در سفرهای ریلی رشد 30 درصدی را شاهد بودیم در بخش هوایی رشد 20 درصدی را تجربه کردیم. بخش های مختلفی در این ایام برای خدمت رسانی به مردم دست به دست هم دادند از جمله مجموعه هلال‌احمر که بیش از چهار هزار ماموریت را انجام دادند.
تحلیل سخنگوی دولت از تفاوت سفرهای نوروز 1402 با قبل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز سه‌شنبه (۱۵ فروردین) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مستشاران نظامی گفت: اقدام صهیونیست ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی در مورد سفرهای نوروزی تصریح کرد: شاهد رشدهای متعددی راجع به سفرهای نوروزی بودیم. در سفرهای ریلی رشد 30 درصدی را شاهد بودیم در بخش هوایی رشد 20 درصدی را تجربه کردیم. بخش های مختلفی در این ایام برای خدمت رسانی به مردم دست به دست هم دادند از جمله مجموعه هلال‌احمر که بیش از چهار هزار ماموریت را انجام دادند. به منظور نظارت بر بازار گشت های نظارتی تعزیرات فعال بود و تا پایان تعطیلات نوروزی صد هزار بازرسی صورت گرفت که بیش از ۱۹ هزار پرونده تشکیل شده است این نظارت ها برای جلوگیری از گران فروشی و سایر تخلفات صورت گرفته است.

بهادری برخی از اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال‌جاری تاکنون تصریح کرد: فهرست انتشار صورت های مالی شرکت‌های دولتی و تحقیقات لازم برای بررسی مشکل پیش آمده برای معلمان در همین مدت انجام شد.

وی افزود: آیین نامه اجرایی مولد سازی اموال دولت بررسی و آخرین اصلاحات صورت گرفت اختیارات لازم به بانک مرکزی داده شد. کمیسیون تدوین برنامه هفتم توسعه بدون وقفه در حال انجام است که انشاالله به زودی انجام شود و پیش از وعده رییس جمهور ارایه شود. بخش نامه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد در سال جاری برای هریک از زوجینی که پس از ‌سال‌۱۳۹۸ ازدواج کرده باشند ۱۸۰ میلیون وام پرداخت خواهد شد. 

سخنگوی دولت تصریح کرد: فردا پنجمین جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی دولت برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید