ترامپ: اگر من رئیس جمهور بودم، ایران و عربستان توافق نمی کردند

کدخبر: ۵۶۵۲۲۲
ترامپ گفت: جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا کشور را به جهنم سوق می‌دهد، جهان پس از حوادث افغانستان در پی خروج نیروهای آمریکا از این کشور به ما خندید.
ترامپ: اگر من رئیس جمهور بودم، ایران و عربستان توافق نمی کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا پس از حضور در دادگاه منهتن در جمع هوادارانش در اقامتگاه «مارآلاگو» در فلوریدا گفت که آنها می‌خواهند با انجام تحقیقات جعلی من را منزوی کنند.

ترامپ افزود: « تنها جرم من حمایت از مردم کشورم بدون ترس بوده است. دموکرات‌ها از همان روز نخست علیه کمپین انتخاباتی من جاسوسی کرده و با تحقیقات جعلی هدف قرار دادند». 

وی گفت: «جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا کشور را به جهنم سوق می‌دهد، جهان پس از حوادث افغانستان در پی  خروج نیروهای آمریکا از این کشور به ما خندید».

رئیس جمهور پیشین آمریکا تاکید کرد که سیستم قضایی این کشور اعتبار قانونی خود را از دست داده است و به ابزاری برای پیروزی در انتخابات تبدیل شده است.

وی گفت: «آمریکا در وضعیت آشوب و آشفتگی است اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده و از ۶۰ درصد عبور کرده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید این را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این حوادث رخ نمی داد. اگر من رئیس‌جمهور بودم، روسیه به اوکراین حمله نمی‌کرد». 

ترامپ مدعی شد که چین، روسیه، ایران و کره شمالی با هم یک ائتلاف خطرناک و مخرب تشکیل داده‌اند که تحت رهبری او چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید