واکنش جالب یک امام جماعت به گربه‌ای که روی شانه هایش در نماز رفت+ فیلم

کدخبر: ۵۶۵۲۳۲
برپایی یک نماز جماعت در الجزایر با ورود گربه‌ای به مسجد و بالا رفتن از بدن امام جماعت خبرساز شده است. امام جماعت با مهربانی با این گربه برخورد کرد و سعی می‌کند لحظه‌ای او را نوازش کند.
واکنش جالب یک امام جماعت به گربه‌ای که روی شانه هایش در نماز رفت+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، گربه‌ای عصر دیروز سه شنبه وارد مسجدی در الجزایر شد و مستقیماً بر روی شانه امام جماعت که درحال اقامه نماز تراویح بود رساند.

طبق ویدئویی که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، امام جماعت با مهربانی با این گربه برخورد کرد و سعی می‌کند لحظه‌ای او را نوازش کند.

امام جماعت درحال تلاوت آیاتی از قرآن کریم بود که گربه از روی او بالا رفت و امام جماعت با دست هایش کمک کرد تا گربه روی شانه اش قرار بگیرد. گربه لحظاتی بعد به پایین پرید.

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر و فیس بوک در مورد این ویدئو اظهارنظر کرده و مشخص شد که این امام جماعت شیخ ولید مهساس، امام جماعت مسجد ابی بکر الصدیق شهر برج بوعریریج در شمال الجزایر است.

شیخ مهساس تعداد زیادی ویدئو در یوتیوب دارد که بیشتر آن‌ها ادعیه هستند. وی همچنین همین فیلم را در فیس بوکی به نام خود منتشر کرده است که در ذیل آن گفته: سبحان الله حتی حیوانات هم در برابر کلام خدا خاضع هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید