کشف دست‌ نوشته کنار جسد کیومرث پوراحمد!

کدخبر: ۵۶۵۲۸۸
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان درباره درگذشت " کیومرث پوراحمد" اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کشف دست‌ نوشته کنار جسد کیومرث پوراحمد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان با اعلام درگذشت " کیومرث پوراحمد"، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در بندر انزلی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "در پی اعلام یک فقره خبر فوت مشکوک فردی سالخورده در دهکده ساحلی بندرانزلی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی قرار گرفت.

با توجه به اهمیت رخ داد‌، بلافاصله اکیپ پلیس آگاهی برای بررسی صحت و سقم موضوع در محل حادثه حضور پیدا کردند که با جسد بی‌جان کارگردان نام‌آشنای کشورمان آقای کیومرث پور احمد مواجه شدند.

یافته‌های پلیس حاکی است کنار جسد مرحوم "پوراحمد" دست‌نوشته‌ای کشف شده است که متاسفانه حکایت از اقدام به خودکشی وی دارد.

تلاش کارآگاهان پلیس برای بررسی دقیق علت انگیزه احتمالی متوفی در اقدام به خودکشی ادامه دارد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان ضمن ابراز تاسف و تسلیت به خانواده مرحوم "کیومرث پوراحمد" و اهالی هنر و سینمای کشور، مشروح رخ داد را پس از بررسی‌ کارآگاهان پلیس و کسب نتیجه، به اطلاع‌ همگان می‌رساند.

یادآور می‌شود که کیومرث پوراحمد (متولد 25 آذر 1328) کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و تهیه‌کننده کشورمان، دانش‌آموخته رشته کارگردانی سینما بود و آثار متعددی از جمله «تیغ و ترمه»، «کفشهایم کو؟»، «50 قدم آخر»، «اتوبوس شب»، «نوک برج»، «گل یخ»، «خواهران غریب»، «بخاطر هانیه»، «بی‌بی چلچله»، «قصه‌های مجید» و «سرنخ» را در کارنامه خود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید