اظهارات عجیب یک نماینده شورا درباره حجاب /در خواست از شورای نگهبان

کدخبر: ۵۶۵۴۳۹
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال ۱۴۰۲ سال فتنه بی‌غیرت‌ها و بی‌عفت‌هاست. سال مواجه حق و باطل ..اگر عده ای فکر می‌کنند فقط و فقط با گل درمانی می‌توانند فتنه شیطان را متوقف کنند این خیال خامی بیش نیست ...!
اظهارات عجیب یک نماینده شورا درباره حجاب /در خواست از شورای نگهبان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

  • برخی مسئولین ساده اندیش خیال میکنند باید برای حفظ نظام با هنجارشکنان بی حجاب مماشات کرد ! غافل از اینکه این هم یک متد براندازی است و نادانسته در زمین دشمن بازی می کنند. 
  • نسل جوان امروز بر خلاف آنچه ابتدا به نظر می رسد، لجوج نیست و آمادگی برای دریافت حقایق دینی دارد.
  • حجاب در ایران باستان و حتی در میان قوم یهود و احتمالا در هند وجود داشته اما در جاهلیت عرب حجاب وجود نداشته است و به وسیله اسلام در عرب پیدا شده است.
  • راجع به ایرانیان قدیم می گوید: زنان شوهر دار حق نداشتند هیچ مردی را ولو پدر یا برادرش باشد ببینند. حجاب سخت و شدیدی در ایران باستان حکمفرما بوده، حتی پدران و برادران نسبت به دختر یا خواهر شوهردار نامحرم شمرده می شدند.
  •  سال 1402 سال فتنه بی غیرت ها  و بی عفت هاست. سال مواجه حق و باطل ..اگر عده ای فکر می کنند فقط و فقط با گل درمانی(گل دادن به خانم های بد حجاب ) می توانند فتنه شیطان را متوقف کنند این خیال خامی بیش نیست ...!
  • آن زن یا دختر هنجارشکنی که با خودنمایی جامعه را به فساد و شهوات می کشاند، با آن مسئولی که با ترک فعل و عدم اقدام قانونی، از ترس از دست دادن میز و جایگاه خود و از ترس اینکه مورد هجمه کفتارهای رسانه ای قرار نگیرند، هر دو به صورت ترکیبی در حال از بین بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
  • تا زمانی که نظام و بالاخص شورای نگهبان حجاب را از بازیچه بودن دست سیاسیون خارج نکند و به طور قاطع پای این اصل نایستد، این گروگان گیری و سیاست بازی ادامه خواهد داشت و ضرر آن مستقیما متوجه حاکمیت و مردم است.
  • در چند ماه اخیر فیلم ها و تصاویر تاسف آوری از حضور افراد بی حجاب و هرزه گرد در اماکن تحت اختیار شهرداری توسط مردم دلسوز و انقلایی برای اعضای شورای شهر ارسال شده است که دل هر مومن غیرتمندی را به درد می آورد و همه ما باید بدانیم که در برابر اسلام و قرآن و امام راحل و خون شهدا و خانواده ایثارگران مسئولیم و سوگند خورده ایم که پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی باشیم شاید همه ما در برابر آزمون تاریخی و الهی قرار گرفته ایم.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید